Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 11:54:00 +0300

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08416 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Vaimastvere küla, Vaimastvere keskus 
4 (8-KRT. ELAMU) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaitsetsoonis lammutamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27038895>  (menetlus nr: 
439103), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (RAGNAR JOOSEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister